
Učestalo preskakanje doručka može da utiče negativno na kardiovaskularni sistem, ukazali su australijski stručnjaci.
Rezultati australijskog istraživanja objavljenog u američkom naučnom časopisu "American Journal of Clinical Nutrition" pokazali su da osim niza negativnih efekata koje može imati po liniju, izbjegavanje doručka je i jedan od uzroka pojave lošeg holesterola.
Riječ je, kako su istakli nutricionisti, o tome da je mozak, nakon osam sati sna, u stanju hipoglikemije (pad šećera u krvi) tako da su mu, radi ponovnog pokretanja, potrebni ugljeni hidrati, prisutni prije svega u hljebu.
Nutricionisti koji su sproveli istraživanje istakli su da bi bilo idealno započeti dan većom količinom "lakih" šećera poput onih u voću, ali ne i slatkiša.
(BLLIVE)


