logo_top.jpg Banja Luka, 23.11.2008
Banja Luka na dlanu
BLLIVE
Naslovna
Kontakt
Pretraga
Marketing
Uslovi korišćenja
Politika privatnosti
NOVOSTI
Banja Luka
RS i BiH
Društvo
Region
Svijet
Hronika
Ekonomija
Kultura
Svijet Muzike
Zanimljivosti
VODIČ
O gradu
Mapa grada
Polasci autobusa
Polasci vozova
Važniji telefoni
Korisne informacije
RITAM GRADA
Dešavanja
Noćni Život
Muzička scena
SERVISI
Mali Oglasi
Poslovni Vodič
Vremenska prognoza
Forum
Linkovi
RSS vijesti
Telefonski imenik RS
MAGAZIN
Automobilizam
Moda
Film
IT/Nauka
Ljepota & Zdravlje
SPORT
AutoMoto
Fudbal
Košarka
Ostalo
Livescore
Zabava
Galerija
TV Program
Radio stanice
Horoskop
Chat
LOGIN





Zaboravili ste lozinku?
Kreiraj nalog
Imamo 53 gostiju i 1 člana na sajtu
MARKETING





Vitamin C se preporučuje pušačima
Vitamin C se preporučuje pušačima Vitamin E može da bude preventiva protiv umiranja od raka ili srčane bolesti za sredovečne muškarce koji puše, pokazala je velika studija američkog Nacionalnog instituta za rak u Betezdi, država Merilend.


Studija je pratila 29.092 Finca, pušača, starosti izmedju 50 i 60 godina, tokom 19 godina. Pokazalo se da su oni koji su imali najveći sadržaj vitamina E u krvi na početku istraživanja bili izloženi najmanjem riziku od umiranja, izveštava Rojters.

Postoji više mehanizama posredstvom kojih bi vitamin E, poznat i kao alfa-tokoferol, mogao da doprinosi zdravlju, tvrdi vodja isatraživanja dr Margaret Rajt. Izmedju ostalog, reč je o snažnom antioksidansu, koji uz to poboljšava funkcionisanje imunog sistema i sprečava rast krvnih sudova tumora.

Muškarci sa najvišim nivoom vitamina E u krvi na početku istraživanja bili su izloženi za 21 odsto manjem riziku da umru od raka, 19 odsto manjem riziku da umru od srčanih bolesti i čak 30 odsto manjem riziku da umru zbog nekog drugog uzroka.

Ispostavilo se da je optimnalna koncentracija rečenog vitamina u krvi 13 do 14 miligram na litar krvi. Viša koncentracija nije rezultirala i većom zaštićenošću.

Istraživanja eventualne korisnosti uzimanja vitamina E kao dodatka ishrani, dala su negativne rezultate, zbog čega stručnjaci iz Betesde preporučuju njegovo povećano konzumiranje kroz ishranu, koja bi trebalo da bude bogata orašastim plodovima, raznim semenkama, celim žitaricama i tamnozelenim lisnatim povrćem.

(Tanjug)


Podijeli sa drugima na:
Komentari (0)add comment

Napišite komentar
Opcija postavljanja komenatara na vijestima je omogućena samo registrovanim korisnicima.

Upozorenje:

- Prilikom postavljanja komentara svi korisnici su dužni da poštuju Uslove korišcenja BanjalukaLive portala ili ce im u protivnom biti uskraćena mogucnost da ponovo postavljaju svoje komentare.

- Portal www.banjalukalive.com ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Sva mišljenja, sugestije, kritike i drugi stavovi izneseni u komentarima su isključivo lični stavovi autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije portala www.banjalukalive.com.

busy
MARKETING
rss
Ljepota & Zdravlje: Najnovije
ANKETA
Da li bi prijavili korupciju na vašem fakultetu?
 
 
 

Studentski informacioni centar
MARKETING
MARKETING





Dzuboks

Autorevija.com

NES radio

Radio UNO



Servisne informacije




SPORTSKI MAGAZIN
Google
SportIn





   © 2004-2008 Banjalukalive.com sva prava zadržana. Banjalukalive.com powered by Joomla.