Popodnevni odmor smanjuje opasnost od srčanog udara
Tradicionalna mediteranska prehrana s puno biljnih masti zdrava je za srce. Još jedan mediteranski običaj, siesta usred dana, također smanjuje opasnost od smrti od kardiovaskularnih bolesti, objavljeno je u zajedničkoj grčko-američkoj studiji na koju se poziva njemački Zeleni križ (DGK) sa sjedištem u Marburgu.
U studiji koju je proveo medicinski fakultet sveučilišta u Ateni i harvardski medicinski fakultet u Sjedinjenim Državama proučeni su podaci o više od 20 tisuća Grka u dobi od 20 do 86 godina koji su sudjelovali u europskoj studiji o raku. Među pitanjima na koja su ondje odgovorili bilo je i pitanje o tome spavaju li popodne i koliko česti.
Pokazalo se da je procijenjena opasnost od smrti od srčanih bolesti 34 posto niža kod osoba koje spavaju popodne. Što učestalije spavanje, to niži rizik, osobito za zaposlene muškarce.
Opcija postavljanja komenatara na vijestima je omogućena samo registrovanim korisnicima.
Upozorenje:
- Prilikom postavljanja komentara svi korisnici su dužni da poštuju Uslove korišcenja BanjalukaLive portala ili ce im u protivnom biti uskraćena mogucnost da ponovo postavljaju svoje komentare.
- Portal www.banjalukalive.com ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Sva mišljenja, sugestije, kritike i drugi stavovi izneseni u komentarima su isključivo lični stavovi autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije portala www.banjalukalive.com.